ขอบคุณที่แวะมาเยี่ยมที่ Summer House นะ (Thanks for visiting us at the summer house today)




Today's weather was just perfect! I mean, the sun was shining, and there's a cool breeze - the kind of weather you could't resist working outside. So, Pappa (Bengt), Calle, and I decided to tackle a little project. We gave our terrace a much-needed fresh coat of oil before our dear friend Amp, her hubby, and their kids came over later in the evening.

It's been ages since I last saw Amp. Besides I really looked forward to meeting Amp's adorable little one, Nora. Moreover, Amp just recently welcomed a new addition to her family - Luna, a precious bundle of joy who entered this world just six months ago. Could't wait to see Luna's cute smile and witness the love and warmth that surrounds her. 

I feel so blessed to have such amazing people in my life. We all had a great evening full of laughter, memories, and love! Ciao! 😄


วันนี้อากาศดีมาก! แสงแดดส่องและลมเย็นๆ อากาศที่แอนไม่สามารถปฏิเสธที่จะอยู่กลางแดดได้เลย วันนี้ Bengt Calle และ แอนตัดสินใจทาน้ำมันที่ระเบียง ก่อนที่ Amp กับ แฟนและเด็กๆ จะแวะมาหาที่ Summer House เย็นนี้

ไม่ได้เจอกันนานมาก ได้เเต่เมาท์กันทางโทรศัพท์ วันนี้จะได้เจอหลานน้อยน่ารัก Nora กับ Luna ซักที รู้สึกโชคดีที่มีเพื่อนดีๆในชีวิต วันนี้สนุกมากจร้า 😄


Väder var helt perfekt idag! Solen sken och det blåste en sval bris - den typen av väder som man inte kan motstå att jobba utomhus. Så, Pappa (Bengt), Calle och jag bestämde oss för att ge vår terrass ett välbehövligt nytt lager olja innan min kära vän Amp, hennes man och deras gulliga barn kom över senare på kvällen. 

Det var länge sedan Amp och Jag träffades sist!. Idag såg Jag verkligen fram emot att träffa Amps lilla Nora. Dessutom har Amp nyligen välkomnat ett nytt tillskott till sin familj - Luna, en dyrbar liten glädjekälla som kom till världen för bara sex månader sedan. 

Jag känner mig så välsignad som har fått så fantastiska människor i mitt liv. Alla hade en fantastisk kväll fylld av skratt, minnen och kärlek! Ciao! 😄



















Comments