Saturday 14 September 2024

A Lovely Dinner with Friends

วันนี้เจิ้นกับกบนัดมาทานข้าวกันที่ร้านอาหารอิตาเลียนในหาดใหญ่ ร้าน PA•PAR••DAY•LAY(ปัปปาเดเล่ย์) ร้านนี้เค้าทำเส้นพาสต้าเอง สดใหม่ทุกจานเลยค่ะ! ไม่ได้มาหาดใหญ่นานมาก พอกลับมาทุกครั้งก็เจอร้านใหม่ๆ เยอะไปหมดเลย วันนี้คุยกันเพลินจนลืมถ่ายรูปอาหารไว้เลย หลังจากทานข้าวเสร็จก็แวะไปทานนมและขนมปังที่ ร้านพี่ปุ้ย อีกอิ่มมาก เอาไว้คราวหน้าจะมารีวิวอาหารนะคะ 

ขอบคุณมากๆ ที่นัดมาเจอกันน้า แล้วเจอกันใหม่ปีหน้านะคะ ทั้งสองคนน่ารักและอบอุ่นเหมือนเดิม​เลยค่ะ 

Today, Jen and Kob arranged to meet for lunch at an Italian restaurant, Pappardelle, in Hat Yai. This place makes their pasta from scratch, fresh for every dish! It's been ages since I last visited Hat Yai, and every time I return, I find so many new places popping up. We were so engrossed in our conversation today that I completely forgot to take any food photos! I'll make sure to do a proper food review next time. After finishing the meal, we also stopped by for dessert at  ร้าน​​พี่ปุ้ย

Thanks so much for meeting up, it was lovely seeing you both! Until we meet again next year, you're as sweet and warm as ever!

Idag träffade jag Jen och Kob för middag på en italiensk restaurang, Pappardelle, i Hat Yai. De gör sin egen färska pasta här. Det var evigheter sedan jag var i Hat Yai, och varje gång jag kommer på besök hittar jag så många nya ställen. Vi var så uppslukade av vår konversation att vi helt glömde att ta bilder på maten! Jag ska se till att göra en ordentlig recension på maten nästa gång. Och efter att ha avslutat måltiden, åt vi dessert på ร้าน​​พี่ปุ้ย .

Tack så mycket för att ni träffade mig, det var så härligt att se er båda! Vi ses igen nästa år, ni är lika gulliga och varma som alltid










No comments:

Post a Comment