Sunday 4 August 2024

While Waiting for Ice Cream and Bua Loy




ระหว่างรอไอติมกับบัวลอยถ่ายรูปเล่นดีกว่า ทั่งสองคนหน้าตุ้ยนุ้ยมากกกก ตอนกลับมาไทยใหม่ๆผอมโซ ตอนนี้ไม่รู้ขึ้นมากี่กิโลแล้วไม่กล้าชั่งเลย  ตั้งแต่กลับมา ทั้งชาเย็นวันละ 3-4 แก้ว โรตีรอบเที่ยงคืนไอติมและบัวลอยเกือบทุกวัน 555เดี่ยวค่อยชั่งก่อนกลับก็แล้วกันเนอะ


While waiting for ice cream and bua loy (บัวลอย Bua Loi is a traditional Thai dessert made from glutinous rice flour, shaped into small, round dumplings.), let’s take some pictures. Both of us look so chubby cute hehe ! Mt first day back to Thailandใ Since coming back, I've been having 3-4 milk tea a day, plus roti at midnight, and ice cream  almost every day, haha. I’ll just weigh myself before going back instead. Let's "Enjoy" eating!



Medan vi väntar på glass och bua loy (บัวลอย Bua Loi är en traditionell thailändsk efterrätt gjord av klibbigt rismjöl, format till små, runda dumplings), låt oss ta några bilder. Vi ser båda så gulligt knubbiga ut hehe! Min första dag tillbaka i Thailand. Sedan jag kom tillbaka har jag druckit 3-4 milk tea om dagen, plus roti vid midnatt, och nästan glass varje dag, haha. Jag får väga mig innan jag åker tillbaka istället. Låt oss 'njuta' av att äta!



No comments:

Post a Comment