Tuesday 10 September 2024

Fun Lunch Date and Japanese Food with Friends



วันนี้พี่ใหม่พามาทานอาหารญี่ปุ่นค่ะ เครอยู่ที่หาดใหญ่ก็ตั้งหลายปีไม่เคยรู้เลยว่ามีร้านอาหารญี่ปุ่นอยู่ตรงไดอาน่าด้วย วันนี้ทานไปเยอะมากอิ่มอร่อย อัพเดทกันยาวเลย :) ช่วงก่อนจะกลับสวีเดนคิวแน่นมาก แต่ดีใจที่วันนี้เราว่างตรงกันก็เลยได้มาทานข้าวเที่ยงกันค่ะ ก่อนว่าทานข้าวก็ได้เจออม่าอีกด้วย ยังไงแล้วก็ขอให้พี่ใหม่ลมามีความสุขมากๆนะคะเอาไว้เจอกันใหม่ปีหน้าค่ะ สู้สู้นะคะเป็นกำลังใจให้ค่ะ





今天Mai姐带我去吃了日本菜。我在合艾住了好几年,竟然不知道戴安娜这边还有一家日本餐厅。我们今天吃了好多,吃得很饱很满足,还聊了很久 :) 在回瑞典之前,我的行程排得满满的,但我很高兴今天我们都有空一起吃午饭。吃饭前我还见了的母亲!

希望Mai姐天天顺心,幸福快乐,我们明年再见。加油,我为你打气.



Today, P’Mai and I , we had a Japanese food for our lunch. I've been in Hat Yai for many years and never knew there was a Japanese restaurant at Diana shopping mall. We ate a lot today, so full and satisfied. We chatted for a long time :) Before heading back to Sweden, my schedule is packed, but I’m so happy that we both had free time today to have lunch together. Before lunch, I even got to see P' Mai 's mum!

P' Mai ,I wish you lots of happiness, and let's meet again next year. Stay strong!

Idag åt P' Mai och jag lunch tillsammans på en japansk restaurang. Jag har bott i Hat Yai i flera år och visste aldrig att det fanns en japansk restaurang i Diana köpcentrum. Vi åt massor idag, blev jättemätta och nöjda. Vi pratade länge. Innan jag åker tillbaka till Sverige är mitt schema väldigt fullt, men jag är så glad att vi båda hade tid idag att äta lunch tillsammans. Innan lunchen fick jag också träffa Mais mamma. Vad trevlig hon är!

P' Mai, jag önskar dig mycket lycka, och låt oss ses igen nästa år. Håll ut, jag hejar på dig!



No comments:

Post a Comment