Tuesday 10 September 2024

A Heartwarming Reunion: Visiting J Aoy's New Restaurant Before Returning to Sweden






วันนี้แวะมาหาเจ๊อ้อยก่อนกลับสวีเดน แวะมาชิมหมูกรอบที่ร้านใหม่ของเจ๊อ้อย นี่เพิ่งเปิดได้ไม่นานเอง  ยังไงก็ฝากเพื่อนๆ มาอุดหนุนเจ๊อ้อยกันนะคะ Facebook:  MaDee 

ไม่ได้เจอกันนาน แต่ความสัมพันธ์ที่ดีไม่เคยเปลี่ยนแปลงเลย ขอให้เราเป็นเพื่อนกันแบบนี้ไปจนแก่เลยนะเจ๊ รักนะ วันนี้ได้เจอเฮีย เจ๊ลี น้องลี และเพื่อนๆ คนอื่นด้วย พอร้านปิดก็ยังไปต่อกันอีก เฮฮามาก! ถ้าปีหน้ามีโอกาสได้กลับไทยอีกครั้ง เราไปเที่ยวกันนะ! 💕


Today, I dropped by to see J Aoy before heading back to Sweden. I stopped by to try her crispy pork at her new restaurant, which just recently opened. So, if you have a chance, please go support her restaurant! You can find more details here. Facebook page: MaDee

It’s been a long time since we last met, but our friendship hasn’t changed a bit. I hope we stay friends like this forever,  Love you! Today, I also met H Tum, J Lee, N Lee, and other friends. Even after the restaurant closed, we continued our fun elsewhere. Such a great time! If I get the chance to come back to Thailand next year, let’s go on a trip together!


Idag svängde jag förbi och träffade J Aoy innan jag åker tillbaka till Sverige. Jag kommer att prova hennes Krispigt sidfläsk på hennes nya restaurang, som nyligen just öppnat. Så om ni har möjlighet, stöd gärna hennes restaurang! Ni hittar mer information här: Facebook-sida: MaDee

Det var länge sedan vi sågs sist, men vår vänskap har inte förändrats ett dugg. Jag hoppas att vi förblir  så här för alltid. Älskar dig! Idag träffade jag också H Tum, J Lee, N Lee och andra vänner. Även efter att restaurangen stängt fortsatte vi att ha kul på annat stället.  Om jag får chansen att komma tillbaka till Thailand nästa år, let's resa tillsammans!



 


No comments:

Post a Comment