The Color Run™ | Stockholm 2014







Vaknade typ kl. 8 imorse, det var ganska tidigt på en lördag för mig. Herregud! Vädret var supermysigt, jag ville bara vara i sängen och titta på filmer hela dan. Hur som helst så hade jag redan köpt biljett till "The Color Run" så jag var tvungen att dra mig ur sängen. 

Lite skeptisk om jag vill springa eller inte. Till slut blev det att löpa 5 km och dansa i två och en halv timme efter loppet. Det var inte så dumt trots att det var mestadels molnigt med små duschar emellanåt.

Det fanns en hel del av oss när vi började springa. Bara Polly och jag kvar efter en stund. Jag antar att de var snabbare än oss .....

Från vad jag såg, så blev "The Color Run" en succé det här året. Alla är glada running and dancing their ass off hahaha ... Men iaf jag hoppades på bättre musik. Kommer jag springa The Color Run nästa år? Um... vi får se.






Woke up at 8 in the morning today, it's a bit too early for my Saturday. The weather like this is super cozy, I could just stay in bed watching movies all day. Anyway I had already bought the ticket for "The Color Run" so I had to pull myself out of bed.

I was a bit skeptical whether to run or not. It turns out running 5 km and dancing for two and half hours after the run wasn't so bad, even though it was mostly cloudy skies with scattered shower during the event.

There were lots of us when we started running. At the end I could only see Polly whom I ran together with. Everyone, they were faster than us .. Damn it!

From what I could see, "The Color Run" was a success this year. Everyone's happy, running and dancing their asses off hahaha... However I was hoping for better music. Will I join the event next year? Well... let's see.





วันนี้ตื่นเร็วมากแปดโมงเช้า แต่ไม่อยาดลุกจากเตียงเลย อากาศแบบว่าหน้านอนมาก ฟ้าครึมๆ 
ฝนตกนิดหน่อย แต่ยังงัยแล้วก็ต้องตื่นไปวิ่ง เราซื้อตั๋วไปเเล้วด้วย

กำลังคิดว่าวิ่งต้องไม่สนุกแน่เลย แต่พอไปวิ่งก็สนุกมากเลย วันนี้วิ่งไม่ไกลแค่ห้ากิโลเอง หลังจากวิ่งก็มีปาร์ตี้ แดนซ์กันมันเลยที่เดียว แดนซืประมาณสองชั้วโมงครึ่ง 5 อืม ... จริงๆแล้วตื่นเช้าดึงตัวเองออกจากเตียงมาวิ่ง มันก็คุ้มค่าดีนะ  ถึงแม้ว่าอากาศจะเลวร้ายแต่สนุกมากเลย






















Comments