Anthony Hamilton - Everybody needs love in their lives. Everybody need a little sun to Shine



De här senaste dagarna har varit ganska hektiska för mig. Jag borde ha spenderat tid med mig själv lite mer. Den här helgen vet jag att det kommer bli super exhuasting för mig. Nu när det är fint väder, måste jag passa på att vara ensam en stund innan natten börjar haha ....

Vaknade tidigt idag med ett fantastisk väder (quite warm för att vara den här tiden på året i Stockholm, tror jag). Nu sitter jag under trädet, känner mig så lugn och fridfull, lyssnar på musik och läser för mig själv.

Har inte lyssnat på Anthony på länge. Den här låten är ganska bra, make me calm. Exakt som vad jag behöver ..... :)




This past few days has been quite hectic for me. I should have spent time with myself a little bit more. This weekend I know it will be super exhausting for me. Now that it 's nice weather I'll  have to grab a chance to be alone a bit before the night starts haha....

Woke up early today with an amazing weather (for being this time of the year in Sweden). Feeling so calm and peaceful right now Sitting under the tree, listening to music and reading by myself.

Anthony came cross my mind today. Haven't listen to him for a while. This song kind of calm me down. Exactly what I need..... :)









Comments