Finally I will be able to enjoy my long sleep again after the burning!

Smile Even At Your Worst :)



Minor fire broke out a couple months ago at my building and  destroyed all the top floor which was once storage room for all tenants who live in the building.  Luckily I only lost all my winter gear nothing important really. Phew!!!!

Since they started repairing everyday 7:30 AM, I could not be able to sleep long in the morning at all. The workers just finished the construction of the storage area last week. Finally I will be able to enjoy my long sleep in the morning without any disturbing noises again  hehe :).



Mindre brand bröt ut ett par månader sedan och branden förstörde den översta våningen som var en förråd för alla hyresgäster som bor i huset. Lyckligtvis förlorade jag bara mina vinterutrustning inget viktigt och betydelsefull. Vad skönt !!!! Ett par hyresgäster har förts till sjukhus och ett antal är evakuerade. Orsaken till branden är ännu okänd.

Sedan började de reparera vardagen 7:30, skulle jag inte kunna sova länge på morgonen alls. Nu avslutat de precis med konstruktionen av förrådet förra veckan. Äntligen kommer jag  att kunna njuta av min sovmorgon utan störande ljud igen. Toppen!!!!



ไฟไหม้เมื่อสองสามเดือนก่อนที่ชั้นบนของอพาทเมนต์เรา โชคดีที่ไฟไหม้แค่ห้องเก็บของของตึก ของที่เสียหายของเราก็แค่เสื่อผ้าและของเครื่องใช้หน้าหนาวเท่านั้น เฮ้อออ....ค่อยโล่งใจหน่อย 

ตั้งแต่คนงานเริ่มซ่อมแซมตั้งแต่เจ็ดโมงเช้าทุกวัน ไม่มีโอกาสได้นอนเต็มอิ่มเลย แต่ในที่สุดก็ซ่อมเสร็จเมื่ออาทิตย์ที่แล้วนี่เอง ตอนนี้ก็ได้มีเวลานอนตื่นสายโดยไม่มีอะไรมารบกวนละ  




Comments