Leopard and Leather Jacket






Det är ganska kallt för att vara i mitten av sommar här. Jag har lite mer varmare outfit på mig idag - leopardblus, skinnjacka och tights. Skinnjackan känns som en höstlig high-school-uniform. När jag kom hit till Sverige första gången såg jag att alla tjejer på gymnasiet hade svarta skinnjackor på sig. Jag trodde på riktigt att det var skoluniform för gymnasiet :). Egentligen tycker jag det är roligare om alla försöker tänka annorlunda men å andra sida så tycker jag att skinnjacka är klassiskt och man bör ha minst en i garderoben. En svart skinnjacka kommer alltid att ha sin plats.







It was rather cold today so I decided to dress up a bit warmer (Leopard blouse, Leather Jacket and black tight). This outfit made me feel like a high school girl today. It does remind me of when I first came to Sweden , I saw most highschool teenagers  wearing black leather jackets. At first I thought it's their fall and spring uniform hehehe. It would have been nice to see someone wearing something outside of the box. Anyway, I am just one of them now - with a black leather jacket. I think leather jacket is a classic piece, and we ought to have at least one of them in our closet :).




วันนี้อากาศค่อนข้างหนาว ก้อเลยหยิบเสื้อแจ็คเก็ตหนังมาใส่สักหน่อย ออกไปข้างนอกจะได้ไม่หนาวสั่น ตอนที่เรามาสวีเดนครั้งเเรกเห็นนักเรียนมัธยมที่นี้ใส่เสื้อแจ็คเก็ตหนังสีดำกันเกือบทุกคนเลย พูดง่ายๆก้อเหมือนกับสปริงยูนิฟอร์ม ยูนิฟอร์มช่วงฤดูใบไม้ผลิและฤดูใบไม้ร่วง ถ้าใครมาสวีเดนในช่วงสองฤดูนี้ก้ออย่าลืมเอาเสื้อหนังใส่มาด้วยละกันนะจ็ะ จะได้ตามแฟชั่นที่นี้ถูก แอนว่าแจ็คเก็ตหนังเนี่ยะทุกคนน่าจะมีอย่างน้อยหนึ่งตัวในตู้เสื้อผ้านะ ว่ามั้ย.....





Comments