Forsaån, Sweden – What a beautiful place!!!!


Summer in Sweden





Någon har berättat för mig om en vacker badplats i Forsaån Pilgrimstad. Vi körde dit i dag och det var fantastiskt. Från centrala Östersund körde vi i en och en halv timma (ungefär 10 km söder om Pilgrimstad) . Det var mycket folk som simmade här i dag men vi lyckades hitta en lugn och bra plats för oss tre.

Jag har bott i Stockholm i flera år och jag har aldrig tänkt på att resa till norra Sverige under sommaren. Jag är glad att jag kom. Naturen är så vacker här uppe.

Tack Per och Kris för att ni visar mig en liten del av vackra Jämtland.




Someone once told me about a beautiful swimming place in Forsaån, Pilgrimstad . We were driving today and it was stunning. Driving from downtown Östersund about one and a half hours. There were quite a lot of people swimming here today, however we managed to find a calm and good spot just for us three.

I have been living in Stockholm for several years and I never thought of traveling to the north of Sweden during the summer. I am glad I came. The nature is so beautiful up here.

Thank you Per and Kris showing me a small part of beautiful Jämtland.





มีคนเคยบอกเราว่า ฟอจส์สาออน Forsaån ว่าสวยมาก วันนี่เราก็เลยขับรถไปว่ายน้ำที่นี่  ขับรถจากตัวเมือง Östersund ประมาณหนึ่งชั่วโมง วันนี้มีคนมาว่ายน้ำเยอะเลย พวกเราพยายามหาสถานที่ที่เงียบสงบและคนไม่เยอะนัก สุดท้ายเราก็เจอจนได้ เราอยู่สตอกโฮล์มมาหลายปียังไม่เคยมาเที่ยวแถวภาคเหนือของสวีเดนในช่วงฤดูร้อนเลย ปีนี้รู้สึกดีที่ได้มาสักที ไม่เสียเที่ยวจริง

ขอขอบเพอร์และคริสที่พาเรามาเที่ยวนะ


summer in Sweden


summer vacation


happy moment


American Apparel

Comments