On our way to Koh Lanta to celebrate our lovely cousin's wedding








Det var så länge sedan jag träffade min familj och kusiner i Thailand, ungefär 5 månader eftersom jag är i Sverige. Jag hoppas att det kommer att bli en fantastisk resa för mig. Nu är vi på väg till Koh Lanta för att fira min kusinsbröllop. Vi flyger från Bangkok till Krabi och då kommer vi att ta färjan till Koh Lanta och möta upp alla där. Spännande! 



It's been such a long time since I spent time with my family and cousins. I hope it will be an amazing trip for me. Now we are on our way to Koh Lanta to celebrate our cousin's wedding. We are flying from Bangkok to Krabi and then we will meet up everyone at Koh Lanta. Exciting! 


 

ตอนนี้เรากำลังเดินทางไปเกาะลันตา ไปฉลองงานแต่งของเบียร์กัน  งบินจากกรุงเทพฯไปกระบี่และหลังจากนั้นก็ต้องนั้งเรือไปอีกปรธมาณสี่สิบนาที  ตื่นเต้นอะ...!!! รู้สึกดีจังที่ได้กลับมาเมืองไทยช่วงนี้พอดีเลย









Comments