Phuket Aquarium








My dad had an appointment early in the morning with his doctor today,and it would probably take the whole day with the rehabilitation. While we were waiting for him. We decided to drive around a bit. We ended up visiting Phuket Aquarium. I remembered last time I was here when I was 8 years old.

First we didn't want to get inside since we thought nothing to see inside.  Anyway we took a chance and it was fun actually. Even though it's not the biggest and the best aquarium but we still had fun together seeing different types of fish.




Idag hade min pappa ett möte tidigt med sin läkare på morgonen och det skulle ta hela dagen med rehabiliteringen tror jag. Medan vi väntade på honom. Vi bestämde oss för att köra runt Phuket lite. Först stället åkte vi i Phuket akvariet. Jag kom ihåg förra gången jag var här är när jag var 8 år gammal.

I början vi inte ville komma in eftersom vi trodde att det finns inget att se. Hur som helst vi gick in. Det var kul faktiskt. Även om det inte är den största och bästa akvariet men vi hade fortfarande kul tillsammans.




วันนี้ป๊ามีนัดกับหมอตอนเช้าและคิดว่าอาจจะใช้เวลาทั้งวันกับเพราะต้องทำกายภาพ ขณะที่พวกเรากำลังรอเขาป๊าอยู่ พวกเราก็อเลยตัดสินใจขับรถไปรอบๆ สุดท้ายก็มาลงหยุดที่พิพิธภัณฑ์สัตว์น้ำภูเก็ต จำได้ว่าครั้งสุดท้ายที่เรามาอยู่เมื่อ 8 ปีที่แล้ว

ขอขอบคุณอาโกวกับเตี่ยวที่พาเรามาเที่ยว









 



 



 
















 


Comments