A Day with Anna - Finally we get to meet up!




It's nice to finally meet up with  Anna. She and I got to know each other via my YouTube channel. We have been speaking on the phone for almost 2 years so it's super duper nice to see her in person when I am in Thailand.

For you ANNA, Thank you so much for a 2-hours driving from Ayutthaya to Bangkok. Hopefully we will see each other soon when you visit Stockholm.

PS. Thanks one of my close friend to join us for a chitchat. Love ya!!!!!!





Det var super trevligt idag för att jag äntligen träffade Anna. Hon och jag lärde känna varandra genom min YouTube-kanal. Vi har pratat i telefon i nästan 2 år så det är super duper trevligt att träffade henne in person när jag är i Thailand.

För dig ANNA, tack så  jätte mycket för 2-timmars bilresa från Ayutthaya till Bangkok. Förhoppningsvis ses vi snart när du besöker Stockholm.

PS. Tack Pat - en av mina nära vänner för att du hängde med på en pratstund. Älskar dig!!!!!!





ดีใจที่ในที่สุดได้พบกับแอนนา รู้จักกันมาผ่านช่อง YouTube ของเราเอง เราคุยกันทางโทรศัพท์มาเกือบ 2 ปีแล้ว ดังนั้นเป็นเรื่องดีที่ได้เจอกันตัวเป็นๆ 55555 ตอนอยู่ไทยและก่อนกลีบสวีเดนด้วย 

สำหรับน้องแอนนา ขอบคุณมากนะคะที่ขับรถมา จากอยุธยา 2 ชั่วโมง ถึงกรุงเทพฯ เพื่อมา FIKA กัน หวังว่าเราจะได้พบกันเร็วๆ นี้ที่สตอกโฮล์มนะ (Betweenโรตีกรอบอร่อยมากค่ะ)
 
ปล. ขอบคุณหนึ่งในเพื่อนสนิทของเรา เจ้ปัดจร้า ที่มา join ด้วยน้า :)








Comments