Thanks P'Meaow for the "FIKA" นะคะ



While living in Sweden, I haven't had the opportunity to make many Thai friends, but Meaow stands out as one of the finest ones, always reliable and supportive. It feels great to be back in town meeting all familiar faces, even if only for a short period before moving to Spain.

Shoutout to @kaffeverket for the excellent coffee and cinnamon roll that made my day even better!




Att bo här i Sverige har jag inte så många thailändska vänner. Meaow, hon är en av de finaste jag vet och jag kan alltid lita på henne. Känns bra att vara tillbaka i stan för att se alla mina bekanta ansikten trots att det är bara en kort stund innan jag flyttar till Spanien nästa månad.

Tack @kaffeverket för gott kaffe och kanelbulle.


มาอยู่ที่นี่สวีเดน แอนไม่ค่อยมีเพื่อนคนไทยมากนัก พี่เหมี่ยวเป็นหนึ่งในคนที่ดีที่สุดคนหนึ่งที่แอนรู้จักและไว้ใจได้เสมอ รู้สึกดีใจที่ได้กลับมาเจอใบหน้าที่คุ้นตา แม้จะเป็นช่วงเวลาสั้นๆ ก่อนที่แอนจะย้ายไปอยู่สเปน 

ขอบคุณ @kaffeverket สำหรับกาแฟอร่อยๆ และซินนามอนโรลนะคะ


______________________














Comments