Funday with Pim and Laith




Idag gick jag en trevlig lång promenad med Pim och Laith. Jag hade aldrig varit i Ulriksdals slott förut. Det var ganska trevligt att gå runt lite idag, efteråt gick vi till stranden! Pim och Laith hade definitivt en bra stund i vattnet . Jag kände mig inte helt bra idag så därför var  mitt jobb att vara en fotograf i stället av badda. 
Tack för en rolig sällskap idag :)




Had a nice long walk with Pim and Laith today. I had never been to Ulriksdal Castle before. It was quite nice to walk around. Later on we went to the beach where kids were running around, super cute!!! Pim and Laith definitely had fun swimming. I didn't feel so good therefore my job was to be a photographer instead. 
Thank you for good company :)




วันนี้ไปเดินเล่นกับพิมและเลทด์แถวบ้านน้องพิมที่ปราสาทอูลริกสดาล (Ulriksdal Castle) ไม่เคยมาที่นี้มาก่อน เดินรอบๆก็เพลินดีเหมือนกันนะ แนะนำให้เพื่อนๆที่สวีเดนมาแวะเที่ยวกันนะจ๊ะ หลังจากเดินซักพักนั้น เราก็เดินต่อไปชายหาดเล็กๆ สวยดี  สองคนนั้นว่าย











 












Have a nice summer day everyone :)!
He en trevlig sommar :)!

Comments